Czemu zaleca się dołączyć maślankę do swojego jadłospisu?

Czemu zaleca się dołączyć maślankę do swojego jadłospisu?

Redakcja

2016-12-16

brak komentarzy

Czy wiesz, że szklanka maślanki dostarcza witamin i minerałów oraz bardzo istotnych probiotyków. Czemu zaleca się włączyć ją do diety i jak ją użyć w swoim menu. Już śpieszymy z wyjaśnieniem!

Maślanka na walkę z nadwagą

Maślanka to doskonały produkt dla ludzi usiłujących zredukować wagę. Jest bogata w białko, witaminy oraz sole mineralne, a przy tym cechuje się niską zawartością kalorii. Szklanka posiada wyłącznie 90 kcal, wobec tego jest dobrą zakąską po ćwiczeniach. Można ją używać zamiast mleka krowiego czy roślinnego, przygotowując koktajle z odrobiną owoców. Smoothie sprawdzi się jako drugie śniadanie lub podwieczorek w okresie stawiania czoła zbędnym kilogramom.

Zdrowa i ładna skóra

Maślanka doskonale niweluje oparzenia słoneczne latem, ale dobrze wiedzieć, że konsumując taki produkt, możemy poprawić kondycję cery. Polepsza działanie układu trawiennego, co wpływa na korzystniejszy wygląd skóry. Pojawia się zdecydowanie mniej krostek oraz wągrów, skóra jest bardziej jedwabista i świetnie nawilżona, dzięki czemu zyskuje zdrowy, promienny blask. Maślankę można dodać także do kąpieli, by skóra była miękka, zregenerowana oraz zadbana.

Jak wykorzystać maślankę w diecie?

Można ją oczywiście pić solo – doskonale gasi pragnienie, a także posiada elektrolity przeciwdziałające odwodnieniu ciała. Tak naprawdę maślanką może podmienić mleko w większości receptur na wypieki, naleśniki, gofry czy placuszki. Można ją używać do sosów, dipów oraz dressingów do sałatek. Osoby, które chorują na dyspepsję, wzdęcia i zgagę, powinny naszykować napój na bazie maślanki, który pomoże na te kłopoty. Starczy do szklanki napoju nabiałowego dorzucić szczyptę morskiej soli, czarnego pieprzu i mielonego imbiru. Mieszaninę zaleca się pić raz na dzień.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Nadwaga