article image

Coś na mięśnie? Motywacja!

Redakcja

2016-07-27

brak komentarzy

Szukasz motywacji do rozpoczęcia ćwiczeń? Próbowałeś wyznaczać własne cele, lecz po kilku próbach wydawały Ci się po prostu nudne? Twoje założenia nie napędzają Cię do działania i czujesz, że naprawdę trudno Ci zmusić się do regularnych treningów? Poznaj nasze sposoby na motywację, które będą dla Ciebie dodatkowym impulsem do działania. Podejmij wyzwanie już dziś!

Sposób 1

Zacznij wierzyć w siłę autosugestii. Wyobrażaj sobie siebie w wymarzonej sylwetce. Dokładnie określ zamierzony cel i powtarzaj go w swoich myślach. Pamiętaj żeby nazwać konkretne korzyści płynące z danego zamierzenia. Wyobraź sobie, jak będziesz się czuł, gdy osiągniesz wymarzoną rzeźbę. Czy to uczucie to pewność siebie i aprobata otoczenia, szczególnie płci pięknej?

Sposób 2

Podstawą realizacji zamierzeń jest dobry plan, który samodzielnie przygotujesz. Odhaczanie pokonanych elementów będzie stanowiło przyjemny moment. Jednocześnie jeżeli trening początkowo nie będzie sprawiał Ci przyjemności, zastosuj metodę tzw. sandwicza. Rozplanuj ćwiczenia tak, aby znalazły się pomiędzy czynnościami, które są dla Ciebie szczególnie przyjemne.

Sposób 3

Brak motywacji można podkręcić dodatkową rywalizacją. Jej poziom szczególnie wzrasta w treningach grupowych. Wspólny wysiłek to wspólne pokonywanie własnych barier, a jednocześnie idealny sposób na zwiększenie motywacji do samodoskonalenia się. Gdy pragniesz ćwiczyć samodzielnie, możesz o swoim postanowieniu powiedzieć komuś bliskiemu, by ta osoba rozliczała Cię z treningów i własnych postępów.

Sposób 4

Praca z trenerem personalnym to skuteczny sposób na powrót zanikającej motywacji. Fachowiec nie pozwoli na luz i większą swawolę, jeżeli już przekroczyłeś próg siłowni. Jednocześnie to będzie Twój motywator napędzający na marzenia o wyrzeźbionej sylwetce. Dzięki niemu dopasujesz ćwiczenia do własnej kondycji, potrzeb i wieku. Coś na mięśnie? Tylko trening personalny.

Sposób 5

Regularne pomiary ciała i własnych osiągnięć to dodatkowa zachęta do dalszej aktywności. Jeżeli Twoją bolączką jest zastygła po zimie „oponka” zmierz jej obwód na początku, zaś kolejnych pomiarów dokonuj co 7 dni. Oczywiście pierwsze rezultaty nie będą drastyczne, lecz pierwszy wynik w porównaniu do wyniku po 4 tygodniach, już będzie dodatkowym punktem zapalnym.

Sposób 6

Coś na mięśnie? Nie tylko ćwiczenia. Do osiągnięcia wyników w szybszym tempie potrzebna jest naturalna suplementacja. Szczególnie rekomendowany przez trenerów i doświadczonych zawodników jest Men Solution. Każda kapsułka to dokładnie zbilansowana dawka l-argininy, będącej naturalnym aminokwasem występującym w ludzkim organizmie. Substancja skutecznie stymuluje organizm do intensywniejszej pracy w celu rozbudowy pożądanej tkanki mięśniowej. Dokładnie o to nam chodzi!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport