article image

Martwy ciąg – sposób na ożywienie mięśni

Redakcja

2016-07-27

brak komentarzy

Szukasz sposobu na pobudzenie do pracy mięśni całego organizmu? Doskonale wiesz, że ćwiczenia wielostawowe to podstawa, ale nie jesteś pewny, czy Twoja technika jest poprawna? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco na nasze pytania, to ten artykuł jest zdecydowanie dla Ciebie! Poznaj tajniki martwego ciągu, sprawdź jak wykonać go poprawnie i ciesz się z nowej rzeźby!

Start!
W pozycji startowej stań prosto i rozstaw stopy na szerokość barków. Pamiętaj, by plecy trzymać proste i łopatki ściągnięte. Co więcej, palce Twoich stóp powinny znajdować się bezpośrednio pod gryfem. Stopniowo obniżaj pozycję, wypychając przy tym biodra do tyłu i zginając kolana. Sięgaj po sztangę. Jeżeli wyczuwasz drżenie kolan, skieruj stopy do wewnątrz.

Chwyć!

Nadchwytem szerszym niż szerokość barków chwyć swoją sztangę. Pamiętaj, by nie podtrzymywać rąk kolanami podczas wykonywania ćwiczenia. Jeżeli zazwyczaj pracujesz z większym ciężarem, sztangę chwyć uchwytem mieszanym. Rekomendujemy użycie rękawiczek bądź kredy dla większej przyczepności.

Do góry!

Czas na prostowanie nóg oraz wypchnięcie bioder do przodu. W tej pozycji dźwignij sztangę, trzymając łopatki cały czas ściśnięte. Jeżeli widzisz, że zaczynasz garbić plecy, zmniejsz obciążenie. Istotne jest by cały ruch był wykonywany w jednym tempie. By łatwiej było utrzymać proste plecy wystarczy, że lekko odchylisz głowę. Skutecznym trikiem jest skierowanie wzroku przed siebie, zamiast na sztangę.

Finisz!

W końcowej fazie ćwiczenia, wypchnij klatkę piersiową do przodu, łopatki ściągnij jeszcze bardziej oraz napnij mięśnie korpusu. Niech Twój ruch zostanie zatrzymany na chwilę, zanim z powrotem będziesz powracać do pozycji startowej. Dzięki temu będziesz miał pewność, że angażujesz mięśnie maksymalnie.

Wsparcie

Jeżeli oczekujesz dodatkowych efektów wynikających z ćwiczeń, warto dostarczyć do organizmu niezbędne składniki odżywcze. Pod szczególną rekomendacją znajduje się suplement Men Solution, stanowiący wynik wieloletnich badań nad skutecznością l-argininy w rozbudowie masy mięśniowej. Co więcej, udowodniono, że naturalny aminokwas nie tylko sprzyja rzeźbie, lecz jest reduktorem niepożądanej tkanki tłuszczowej. O to nam chodzi!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport