Ćwiczenia na obwisłe ramiona – o czym warto pamiętać?

Ćwiczenia na obwisłe ramiona – o czym warto pamiętać?

Redakcja

2017-01-20

brak komentarzy

Pragniesz w lipcu i sierpniu odsłonić ciało i radować się nieziemską figurą? Wypróbuj parę prostych treningów, a na stałe pożegnasz się z kompleksami. Oto kilka informacji, które pomogą Ci zrozumieć, na czym polegają ćwiczenia na obwisłe ramiona.

Motylki – co to?

Motylki, a więc obwisła skóra ramion, to problem który dotyka wielu kobiet, również szczupłych. Zwłaszcza wystawione są na niego te z pań, które w szybkim tempie mocno schudły, a ich skóra nie wróciła do oryginalnej kondycji fizycznej. Zastanawiacie się, czy jest na to jakiś środek? Czy można zrobić coś, by ręce a także ramiona wyglądały estetycznie, choćby w koszulce na ramiączkach? Wiadomo! Należy odpowiednio o siebie zadbać a także zastosować się do kilku prostych technik treningowych, a rezultaty przyjdą prędzej aniżeli myślisz. To jak? Zabieramy się do pracy?

Po co trenować ramiona?

By osiągnąć proporcjonalną strukturę ciała, umocnić tkankę mięśniową, by było ci łatwiej dźwigać walizki a także odkręcać słoiki. No i oczywiście po to, by lepiej się prezentować! To jasne? No to teraz nie pozostaje nam nic innego, jak wyłącznie pomyśleć w jaki sposób należy zadbać o ramiona, by problem motylków pożegnać raz na zawsze.

Czy trening na ramiona = męskie bicepsy?

Na wstępie trzeba umocnić tkankę mięśniową ramion, a zwłaszcza triceps. Aby uwolnić się od niepożądanej, wiszącej skóry wykonuj treningi siłowe z dodatkowymi ciężarami co najmniej 2 razy tygodniowo. I nie, wbrew pozorom nie urośnie ci od tego tkanka mięśniowa a ty nie staniesz się damską wersją Mariusza Pudzianowskiego, zaufaj nam.

Trening na ramiona – zasady, których należy się trzymać

W pierwszej kolejności: systematyczność! Jeżeli myślisz, że wykonanie ćwiczeń raz tygodniowo zdziała cuda, to się mylisz. Postaraj się trenować co drugi dzień najmniej 1/2 godziny. Po drugie: zróżnicowanie - same ćwiczenia na ramiona nie wystarczą. Dołącz do nich również cardio, treningi interwałowe, które sprawią że zaczniesz spalać tkankę tłuszczową nie jedynie z okolic ramion, ale z całego ciała.- Po trzecie: nie ćwicz ciągle tego samego. Zmieniaj zestawy na treningu! Dzięki temu ci się nie znudzi, a twój organizm otrzyma solidniejszy wycisk- Po czwarte: zbilansowana dieta to baza! Aktywność to ok. 30 % zwycięstwa, 70% to właściwe jedzenie!- Po piąte: pompki! Dołóż je do dziennego treningu, a z pewnością spostrzeżesz błyskawiczne rezultaty, również w formie większej siły organizmu.

Ostatnio dokonane zakupy:
pan Marcin z Warszawy 8 sekund temu.
Zamów Perle Bleue w promocji:
Perle Bleue
513 zł 237 zł
za opakowanie
Ocena 4/5 na podstawie 167 głosów.

Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport