article image

Jak wzmocnić włosy?

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Silne, zjawiskowe włosy to pragnienie praktycznie wszystkich kobiet oraz panów. Jednak, nie ma sposobu na błyskawiczne nadanie włosom zwiększonej grubości, ale dzięki dobrej kuracji oraz pielęgnacji da się umocnić pasma i wizualnie powiększyć ich objętość. W polepszeniu prezencji fryzury ogromnie istotna jest systematyczność – połknięcie multiwitaminy raz tygodniowo nie oddziałuje na włosy choćby w połowie tak zbawiennie jak systematyczna zrównoważona dieta. O czym powinno się pamietać, by wzmocnić włosy?

Jeżeli twoje włosy są cienkie oraz pozbawione życia, a marzą ci się gęste oraz silne pasma, zadbaj o nie w prawidłowy sposób. Pomocne są poniższe podpowiedzi:

1. Myj włosy 2-4 razy w przeciągu tygodnia delikatnym szamponem oraz aplikuj na nie cienką odżywkę. Częste mycie kosmyków okazuje się zalecane jedynie w kwestii włosów silnie przetłuszczających się.
2. Przy każdym kolejnym myciu stosuj lekką odżywkę, z kolei maseczkę co najmniej 1-2 razy tygodniowo, aby za bardzo nie obciążyć włosów.
3. Kupuj suplementy do pielęgnacji obejmujące jak najmniej parabenów oraz sulfatów, które mogą uszkadzać łuskę włosa.
4. Przed myciem głowy precyzyjnie rozczesz włosy, dzięki temu, czesząc je po umyciu, uchronisz się od niepotrzebnego łamania się kosmyków.
5. Myj skroń w letniej, wprost chłodnej wodzie. Po oczyszczeniu nie rozczesuj natychmiast kosmyków. Pozwól im trochę wyschnąć.
6. Nie wkładaj odżywki na całe włosy – najrozsądniej okazuje się nałożyć ją na same końce, by nie obciążała kosmyków.
7. Do czesania stosuj szczotkę z naturalnym włosiem. Rozprowadza ono sebum po pasmach, nadając im połysk. Nie czesz ich mimo wszystko nazbyt ciągle, a do rozplątywania kołtunów używaj grzebienia o szeroko rozstawionych ząbkach.
8. Podcinaj włosy co 8-10 tygodni, by wyeliminować problem tworzenia się na nich kołtunów.
9. Regularnie masuj włosy oraz skórę głowy rozgrzanym olejem kokosowym lub oliwą z oliwek, by rozbudzić mikrokrążenie oraz rozwój kosmyków. Po masażu zostaw olejek na pasmach wskutek czego najmniej 15-minut, zanim umyjesz skroń.
10. Zadbaj o odpowiednią dietę, razem z jedzeniem dostarczasz ciału nieodzownych mu substancji wzmacniających. W czasie przesilenia wiosennego możesz sięgnąć także po multiwitaminy, pigułki z biotyną lub inne suplementy diety. Nie zapominaj mimo wszystko, że dla ciała w szczególności dobre okazuje się pobieranie witamin oraz soli mineralnych z posiłków.
11. Zmniejsz zabiegi na włosy – farbowanie, trwała oraz nadmierna stylizacja uszkadzają włosy oraz wysuszają je.
12. Nie związuj kosmyków gumką, dobrze jest podpiąć je klamrą.
13. Wysypiaj się oraz relaksuj – zdenerwowanie niekorzystnie rzutuje na wygląd kosmyków.
14. Trenuj systematycznie – wysiłek polepsza przepływ krwi oraz pobudza metabolizm, co sprzyja porostowi kosmyków.
15. W czasie pływania na basenie miej na głowie czepek – chlorowana woda niszczy włosy.

Włosy rosną od 6 mm do 1,2 cm w każdym kolejnym miesiącu. By mogły wzrastać, ciało wymaga substancji wzmacniających. Jeżeli odżywiasz się w pełni zdrowia, komórki twojego organizmu są silniejsze. To samo tyczy się kosmyków. Sposób żywienia posiada niemałe znaczenie dla prezencji kosmyków, ale zaleca się sobie uświadomić, że choćby najdogodniejsza dieta nie zmieni cienkich, subtelnych pasm w bujne, grube loki. Mimo to opłaca się wzmacniać fryzurę od wewnątrz.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Uroda